top of page

Πως πρέπει να απαντάμε στα μηνύματα στο messenger για να κάνουμε push την πώληση

Updated: Jul 17



Video Script

Πολλοί από σας τρέχετε καμπάνιες στα social media Και έρχονται είτε προσωπικά μηνύματα στο messenger είτε comment με σχόλια πελατών τα οποία ρωτάνε κάτι για την επιχείρησή σας για το προϊόν ή για την υπηρεσια που πουλάτε.

Και είτε ξεχνάτε να απαντήσετε είτε δεν απαντάτε έγκαιρα και απαντάτε ας πούμε μετά από 2 εβδομάδες, είτε αν απαντήσετε και σ’ αυτό το σημείο θα σταθώ απαντάτε πολύ ξερά. Αρχικά να τονίσουμε ότι πρέπει να απαντάτε έγκαιρα και για να βοηθήσετε λίγο την πώληση, προσπαθήστε να είστε όσο πιο βοηθητικοι γίνεται στα μηνύματα σας και πιο δίπλα στον πελάτη σας. Για παράδειγμα αν κάποιος ρωτήσει μια τιμή του προϊόντος, κι εσείς έχετε εκπτώσεις βεβαιωθείτε ότι δεν θα του πείτε ξέρα την τιμή …κοστίζει τόσο …αλλά θα του πείτε από τόσο κοστίζει τόσο , στείλτε το link για να το ξαναδεί το site σας και προτείνετε του να τον βοηθήσετε με την παραγγελία του, όπως να του ζητήσετε ένα mail ένα τηλέφωνο, να πάρετε την πώληση τηλεφωνικά, είτε να του πείτε : Αν θέλετε μπορείτε να αφήσετε τα στοιχεία σας για να καταχωρήσω εγώ για σας στην παραγγελία σας .

Άλλος πελάτης μπορεί να ζητάει περισσότερες πληροφορίες για το προϊόν καλό είναι να του στείλετε κάποιες φωτογραφίες live από το κατάστημα σας με το προϊόν για να πάρει μια καλύτερη εικόνα πέρα από τις lifestyle φωτογραφίες που θα δει ότι υπάρχουν στο site σας και να του υπενθυμίσετε πριν κλείσετε την συζήτηση μαζί του, ότι μπορεί να παραγγείλει από εσάς μέσω μηνύματος για να τον διευκολύνετε.

7 views0 comments

Comments


bottom of page